Din webbläsare stöds inte längre helt och vissa funktioner kanske inte fungerar som avsett.

Toimitusehdot

Lähettämällä tilauslomakkeen vakuutat tutustuneesi toimitus- ja maksuehtoihin, hyväksyväsi ne ja sitoutuvasi noudattamaan niitä.

Aukioloajat

Tilauspalvelu on avoinna ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Palveluajan ulkopuolella tehtävät päivitykset saattavat aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoja, joista pyrimme ilmoittamaan etusivulla.
Tavaran keräily varastossa ja toimitus asiakkaalle tapahtuu OneMedin ja asiakkaan välillä sovittujen toimitusaikataulujen mukaisesti. Tilaukseen sovelletaan tilauspäivän toimitus- ja hintaehtoja.


Toimitustavat

Tilaus toimitetaan asiakkaalle postipakettina valittuun postin noutopisteeseen tai kotijakeluna suoraan vastaanottajalle. Kotijakelupalvelun yhteydessä asiakas voi valita millaisena jakeluna toimitus tehdään.
Tilatut tuotteet toimitetaan postitse kuljetuspakkauksessa, josta ei voi tunnistaa pakkauksen sisältöä.


Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskustannuksia. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
Tarkastamme hinnat aina käsittelyhetkellä. Hinnan laskiessa korjaamme hinnat asiakkaan avoimeen tilaukseen. Jos tuotteen hinta nousee ennen tilauksen lähetystä, toimitamme ne alkuperäisellä hinnalla.
Toimitusaika-arviot on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. OneMed Oy tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.
OneMed Oy pidättää oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä poikkeuksellisen suurissa erissä. OneMed Oy ei myy tuotteitaan jälleenmyytäväksi.


Toimittaminen

Tilauksiin, toimituksiin ja tuotteisiin liittyvissä asioissa palvelee asiakaspalvelumme arkisin klo 8–16:

Asiakaspalvelu 020 786 6860
Asiakaspalvelun sähköposti: asiakaspalvelu@onemed.com


Valmiin tilauksen käsittely tehdään viiden päivän sisällä vastaanottamisesta. Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen. Jos kyseessä on OneMed Kotiin ! -valikoiman tilaus, myös maksutapa tulee olla hyväksytty. Yksittäisen tilauksen tuotteet voidaan toimittaa useammassa lähetyksessä, mikäli osa tilauksesta jää jälkitoimitukseen. OneMed Kotiin! -valikoiman osalta ostaja voi vaihtoehtoisesti hyväksyä joko viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai tilauksen perumisen. Mikäli tilauksella on vain omakustanteisia tuotteita, toimituskulut veloitetaan normaalisti voimassa olevan hinnaston mukaisesti.


Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Tilausvahvistus

Kun tilaus on vastaanotettu, tilausvahvistus toimitetaan sähköpostitse. Asiakkaan tulee aina tarkistaa tilausvahvistuksen sisältö. Mikäli kysyttävää ilmenee, tulee olla heti yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiointia asiakaspalvelussa nopeuttaa, jos ilmoitat kysymyksen yhteydessä tilausnumeron.
Tarkista toimitettu tilaus heti vastaanottamisen jälkeen. Mahdolliset poikkeamat tulee ilmoittaa viipymättä asiakaspalveluumme.


Maksaminen

Huomioithan, että kotiasiakasportaalin kautta tilatut OneMed Kotiin! – valikoiman tuotteet on mahdollista maksaa vain korttimaksua käyttämällä.
Tilauksen yhteydessä maksukortille tehdään katevaraus. OneMed Oy laskuttaa ainoastaan toimitetuista tuotteista.


Palauttaminen

OneMed Oy tarjoaa asiakkailleen OneMed Kotiin! -valikoiman osalta 14 päivän palautusoikeuden. Huomioithan, että palautuksista sovitaan asiakaspalvelumme kanssa ennen palautusta. Kaikki tarvittavat tiedot maksutonta palautusta varten saa asiakaspalvelustamme. OneMed Oy vastaa palautuskustannuksista, kun palautus on tehty annettujen ohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuspalvelun kautta.

Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi. Tarkistahan palauttamisen yhteydessä, että tuote on myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessa. Pakkaukseen ei saa tehdä merkintöjä. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön.

Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti: Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi.

OneMed Oy palauttaa asiakkaalle kaikki asiakkaalta saadut suoritukset koskien palautettuja tuotteita, myös mahdolliset toimituskustannukset, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua siitä kun yhtiö on saanut palautetut tuotteet takaisin tai kunnes asiakas on todisteellisella tavalla osoittanut lähettäneensä tuotteet takaisin. Rahapalautus sisältää toimituskulun, mikäli asiakas palauttaa koko tilauksen. OneMed Oy suorittaa palautuksen sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksanut tilauksen ja siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.


Reklamaatiot

Mikäli toimitettu tuote on virheellinen tai viallinen, asiakkaan tulee ilmoittaa siitä viipymättä OneMedin asiakaspalveluun. Toimitamme kuluitta uuden tuotteen. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme tuotteesta saamamme suorituksen saatuamme tuotepalautuksen. Palautusohjeet löydät kohdasta Palauttaminen.

Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@onemed.com tai kirjeenä Helsingin toimipisteeseen alla olevaan osoitteeseen:

OneMed Oy
PL 10/ Metsäläntie 20
00320 Helsinki

Asiakastiedot ja tietosuoja

Asiakastiedot on tallennettu OneMed Oy:n asiakasrekisteriin. Tarkemmat tiedot tallennettavista tiedoista ja niiden käytöstä voit lukea tietosuojaselosteesta, joka on julkaistu palvelussa.

Käytämme palvelussa evästeitä, joiden käytöstä on lisätietoa palvelussa.


Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

EU:n ODR-asetukseen (Online Dispute Resolution) liittyen asiakkaalla on myös mahdollisuus käyttää riidanratkaisuväylänä Euroopan kuluttajakeskuksen foorumia ec.europa.eu/odr.

Asiakas voi nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen OneMed Oy:tä vastaan joko OneMed Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa.

Jollei asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään OneMed Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa. Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.